10 March 2007

10.03.2007 Tarkkuusetsintä reeni sisällä


Pullan reeni:

Laitoin Pullan maton viereen istumaan ja vein 10 centtiä matolle samalla kävelin edestakaisin, että siinä olisi jälkiä.

Palasin Pullan luokse ja annoin käskyn etsiä esinettä. Pulla lähti heti matolle ja alkoi etsiä rahaa. Otti rahan hyvin suuhun kun oli paikallistanut sen ja toi mulle suoraan käteen.

Toistin pari kertaa 10 centin rahalla etsimistä ja koikeilin että miten hyvin löytää 5 centtisen.

Vein Pulla eteiseen, ettei näkisi kun vien rahan matolle.

Hain Pullan eteisestä ja mentiin maton reunaan. Käskin Pullan etsiä esineen.

Lähti rauhallisesti etsimää esinettä, löysi aika nopeasti, toi reippaasti mulle suoraan käteen rahan.

Alkaa olla aika hyvin päässä mitä tarkkuusetsintä on.

Pitkon reeni:

Aattelin kokeilla mitä Pitkon kanssa tulisi tuosta tarkkuusetsinnästä. Oli eka kerta Pitkolla.

Laitoin Pitkon samalla tavalla istumaan maton viereen ja vein 10 centtiä matolle. Pitko seurasi tarkkana mitä teen. Palasin Pitkon luokse ja käskin etsiä esinettä.

Pitko meni kyllä matolle ja etsiskeli jotain, Ei oikein ollu selvillä homman nimestä. Auton hiukan näyttämällä rahan suuntaan ja käskin etsiä esinettä.

Hetken pyörittyä matolla tuli Pitkolla joku ahaa elämys ja tajusi että matolla tosiaan on esine. Otti hyvin rahan suuhunsa ja toi mulle. Mun lähellä kuitenkin sähläsi liikaa ja raha tippui maahan. Otti kyllä uudestaan rahan ja tällä kertaa onnistui tiputtamaan mun käteeni sen.

Muutamia toistoja tehtiin ja alkoi homma sujua melko tyylikkäästi, rahan tuonti käteenkin osui.

No comments: