03 February 2007

30.01.2007 Tottista maneesissa



Pullan reeni:

Pullalla oli tosi hyvä vire heti alusta alkaen, kun menimme maneesiin sisälle, ei tarvinnu paljoa hetsata kun jo oli täpinöissä.
Vähän seuraamista alkuu että on hyvin kuulolla sitte otin,
paikalla makuun:
Pysyi hyvin tarkkaavaisena koko ajan mitä maakutin sitä, ei häirinny vaikka toiset reenailijat olivat siinä melko lähellä tekemässä omia juttujaa.
Seuraaminen juoksussa:
Pulla piti hyvin paikansa kun juoksin ja käskin seurata. Käännökset alkavat olla aika tiiviitä ja täyskäännös vasempaa alkaa sujua jo melko joustavasti. Vielä on reenattava kumminkin niitä että saa ne tarkaksi..
Seisominen:
Pysähty aika hyvin ja pysy rauhallisena seisomassa vaikka oli häiriötä jonkun verran.
Kyllä se siitä lähtee.

Pitkon reeni:

Nyt se sitten tapahtu, kun mentii maneesiin niin, tietysti kun oli pakkasta ulkon ja maneesis on lämmintä ja kosteaa niin mun linssit meni huuruun ja en tietenkään nähny mitää hetkeen, joten piti pyytää kavereita auttamaan että, josko joku vois taluttaa Pitkon sinne "areenalle " kunnialla ja mä saisin sen verran näkyvyyttä et voin otta koiran haltuun. No tulihan sitä apua Koskelan Ari ritarillisesti vei Pitkon ja minä haparoiden perässä, piti koiran kiinni sen aikaa että sain taas näköni toimimaan. ;)
Ja ei muuta kun Pitkolla luoksetulo ja siitä palkka niin eipä muistunut " munkkien " etsiminen mieleen!! Oli heti hyvin kuulolla ja seuraamista pallo näkyvissä kuten tähän asti on ollut, tuli hyvin oikeassa paikassa ja alkaa tuo takaosakin olla suorempi kuin aikoihin. Pitää kontaktin hyvin ja intoa on kuin ilmapallolla.
Sitte otin seuraamisen pallon ollessa piilossa:
Pitko seuras tosi hyvin ja asento oli suoras ja halu tehdä töitä on hyvä.
Pitko on oppinut jotain ja minä tietysti kanssa olen osannu tehdä sille hyviä reenejä. Olemme molemmat edistyneet tässä kohdassa.
Paikalla makuu:
Oli tosi tarkkana, piti silmällä missä minä olen. Ei häirinnyt muut maneesissa olevat reenarit.
Edistystä.



No comments: